Returnări

5. Returnarea si Rambursarea contravalorii produselor.

  • În cazul în care mărfurile deja achiziţionate nu corespund cerinţelor/au defecte, clientul poate solicita returnarea produselor. Clientul este obligat sa notifice operatorul despre intenţia sa de a returna produsele achiziţionate, prin orice mijloc de comunicare scrisă (e-mail, telefon, fax, etc) în termen de maxim 10 zile de la primirea produselor. Pentru a putea returna marfa este necesar să efectuaţi cererea de returnare a produselor, în care să indicaţi motivul sau defectele mărfii şi să anexaţi la produsul returnat copia actului de identitate şi dovada efectuării plăţii.
  • Clientul nu poate returna produsele achiziţionate şi/sau nu poate pretinde la oricare alte daune/despăgubiri, în urmatoarele scopuri sau situatii:

- în cazul înlocuirii produsului achiziţionat cu un alt produs cu alte specificatii sau de un tip diferit, agreat cu Clientul;

- în cazul in care cererea de returnare are data de expediere a notificarii intenţiei de returnare care depăşeste perioada de 10 zile lucrătoare, calculată din ziua următoare datei livrării produselor;

- în cazul in care produsul returnat nu este în aceeasi stare în care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au însoţit) sau prezintă urme de uzare (să nu fie folosite, etc).  Clientul va fi informat pe pagina fiecărui produs dacă acesta este returnabil sau nu. La primire marfa va fi verificată pentru a se constata dacă aceasta corespunde condiţiilor mai sus menţionate, în caz contrar returnarea produsului va fi refuzată.

  • Cererea de restituire a contravalorii mărfii urmează a fi rezolvată în conformitate cu condiţiile Legii RM cu privire la protecţia consumatorului. În cazul rambursării contravalorii produsului, aceasta se va face în cel mult 30 de zile de la confirmarea returului.
  • În cazul returnării mărfii de calitate corespunzătoare, clientului i se restituie integral contravaloarea marfii,  iar în cazul returnării marfii de calitate necorespunzătoare, contravaloarea marfii nu se restituie. În cazul înlocuirii produsului cu alt produs cu aceleasi specificatii sau de tip diferit, înlocuirea se va face în condiţiile şi limitele unei comenzi normale. În cazul in care Clientul care a returnat un produs, iar Vînzătorul nu dispune de un produs corespunzător pentru înlocuire, clientului i va oferi contravaloarea produsului. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzînd transportul produselor, achitată de catre client, nu se rambursează.